Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
25-10-2020, 02:25 AM
İzmox Theme
Forum Üyesi
*
185
(Konular)
2,213
(Mesajlar)
Oct 2020
(Kayıt Tarihi)
122
(Rep Puanı)
#1


[Resim: 687474703a2f2f6936362e73657276696d672e63...312e6a7067]


- Hakkında -
Base builder zombi modu, Half-Life zombi modu fikrini tamamen çözen bir fikirdir. Counter-Strike Source zombi modlarına aşina iseniz, o zaman kullanıcının temelde kendi barikatını kanepeler ve etrafta yatan diğer nesneleri kullanarak inşa etmesine izin veren fiziğin de farkındasınızdır. Bu konsepti kullanarak, bu fikri bir adım öteye taşımayı ve kullanıcının kendi temellerini oluşturmasına izin vermeyi düşündüm. Sonuçta herkes kendi haritalarını yapmayı sever. Öyleyse neden onlara izin vermiyorsunuz?

Her kullanıcı farklı olduğundan ve kendi farklı üs stillerini oluşturmaktan hoşlandığından, her tur farklıdır. Kesin temelleri yeniden oluşturmak neredeyse imkansızdır (kullanıcı önemli ölçüde pratik yapmadıkça), bu nedenle bir haritayı oynamak çok çabuk yaşlanmayacaktır. 
- Nasıl Oynanır -


Temel Oluşturucu, yuvarlamayı iki önemli aşamaya ayırır: inşa aşaması ve ardından savunma aşaması. İnşa aşamasında, inşaatçılar (CT'ler) bir nesneye bakarak ve "+ kullan" tuşunu basılı tutarak kendi üslerini oluşturmak için bir ekip olarak çalışmalıdır. Nesne daha sonra saf bir rengi şeffaf hale getirecektir. Nesne yakalanırken, kullanıcı gitmek istediği yere bakarak onu hareket ettirebilir. Ek olarak, oyuncular nesneyi saygılı bir şekilde itmek ve çekmek için sol ve sağ fare düğmelerini kullanabilirler.

Kullanıcı nesnelerin yeni konumundan memnun kaldığında, "+ kullan" tuşunu bırakabilir ve tekrar katı bir nesne haline gelecektir. Yöneticiler ayrıca kilitlenmesini istedikleri nesneye bakarken "/ kilitle" yazarak parçaları hareketten kilitleme / kilidini açma gibi benzersiz bir yeteneğe de sahiptir. Bu, seçilen nesneyi düz bir renk (kişisel renklerinin temsilcisi) yapar ve kilidi açılana kadar hareket ettirilemez hale getirir. (Daha fazla bilgi için nesne kilitlemeye bakın)

İnşa aşamasında, zombiler (Teröristler) olası kusurlar için inşaatçıların (CT'ler) üslerini bekler ve görüntüler ve saldırı stratejilerini planlar. Zombilerin ortaya çıkma alanı tipik olarak iki bölüme ayrılmıştır: inşa edilmekte olan üsleri görmek için bir pencereye sahip görüntüleme alanı ve arenaya giriş kapısı olan bir "bariyer" ile yumurtlama alanı.

İnşa aşaması sona erdiğinde, bir hazırlık aşamasının gerçekleşmesi seçeneği vardır (Daha fazla bilgi için hazırlık aşamasına bakın) . Hazırlık aşaması sona erdiğinde savunma aşaması başlar. Bu olduğunda, bariyer kaldırılacak ve hayatta kalanları öldürmek için zombiler serbest bırakılacak. Zombilerin hayatta kalanları öldürmek için yalnızca belirli bir süresi vardır (mp_roundtime CVAR'larına göre belirlenir, daha fazla bilgi için CVAR'lara bakın) . İnsanlar üslerini, her biri kendi yolunda faydalı olan farklı silah çeşitleriyle savunmalıdır. Bir zombi olarak ölürseniz, savaşa yeniden katılmak için X saniye sonra yeniden doğarsınız. Bir hayatta kalan olarak ölürseniz, tur bitene kadar beklemeniz gerekecek veya "enfekte" olacak ve bir zombi olarak yeniden doğacaksınız.

Süre dolduğunda ve hayatta kalanlar hayatta olduğunda, tur biter ve hayatta kalanlar kazanır ve ardından takımlar değiştirilir. Hayatta kalanlar önceden ölürse zombiler kazanır ve takımlar değiştirilir. Olası dengesizlikler nedeniyle, turda hayatta kalan oyuncular bir inşaatçı olarak kalmayacaklar çünkü herkesin bir şans elde etmesi gerekiyor.

Üsler inşa etmek eğlenceli olabilir! Sınırsız olasılıklar var. Bu değişikliği test etmek ve oynamak için sayısız saat harcadıktan sonra, birçok farklı stile sahip bazın oldukça başarılı olduğunu gördüm. Tipik olarak, oyuncular biriktirmeye devam eder, ancak bazen birileri tünel tarzı bir üs inşa eder. Deneyimlerime göre, yer üsleri hava üslerinden daha iyi çalışıyor.

- Modun Aşamaları -
İnşa Aşaması:
Bu her zaman, oyuncuların savaşmadığı, ancak üslerini oluşturduğu turun başlangıcındadır. Bu süre zarfında, oyuncuların üslerini kusurlara, tıkanmalara veya hatalara karşı kontrol etmesi ve test etmesi zorunludur.

Hazırlık Aşaması: Bu, kulağa harika gelen bir fikirdi. Hazırlık aşaması, normal oyuncuların artık inşa etmelerine izin verilmeyen yapım aşamasından ayrı bir aşamadır. Bu, oyuncuların silahları seçmek için silah menülerini de açtıkları zamandır. Bu aşamada, oyuncuların üslerine girmek için bir zaman sınırı vardır ve bu da üslerinin mümkün olduğunu ve engellenmediğini kanıtladı. Bu, 24/7 üzerinde yönetici ihtiyacını büyük ölçüde azaltır.

Savunma Aşaması: Bu modun ana savaş aşamasıdır. Bu aşamada, üssünüzü teste tabi tutun veya inşaatçı üslerine saldırın.
- Blokları Hareketli - Bir blok, göz taşımak ve sayfanızdaki + kullanım tuşunu basılı tutun tutun itme için sol klik (eğik çizgi) tutun çekme için sağ klik (bıçak) Nesne Kilitleme (İddiası Modu) - - Yakında çeşitli kusurları fark ettikten sonra eski talep sistemi, yeni bir tane tasarlamaya başladım. Bu yeni sistem, sorun olmayan yönetici bayraklarıyla çalışır, çünkü eski çaylakların katılmasını istemezsiniz ve sorunları başlatmak için işleri kilitlersiniz.








Temel olarak, iki mod vardır 0, eski kalıcı kilit modunu ifade eder. Bu modda nesneler varsayılan kırmızı renk olarak kilitlenir ve başka bir oyuncu tarafından kilidi açılana kadar kalıcı olarak kilitlenir. Buradaki kilitli bloklar yeni turlarla sıfırlanmaz.

Diğer mod 1'dir (etkin). Bu eski talep sistemine benzer, ancak çok daha verimli (bence). Temel olarak, bu modda, kilit bayrağı olan yöneticiler (bayraklara bakın) yalnızca kendilerinin taşıyabileceği blokları kilitleyebilir. Bu blokların kilidi yalnızca onlar tarafından veya geçersiz kılma bayrağına sahip bir yönetici tarafından açılabilir (bayraklara bakın). Bir kullanıcı tarafından kilitlenen bloklar, varsayılan olarak kişisel renklerinin çok daha koyu bir versiyonudur. Her turun sonunda, bu "talep edilen" bloklar sıfırlanacaktır. Oyuncular yalnızca maksimum sayıda blok talep edebilir (yine kötüye kullanımı önlemek için).

- Renkler -
Renk sistemi, oyuncuların hareket ettirirken aktif nesnelerinin renklerini seçebilecekleri (ve ayrıca talep edilen) bir eklentidir. Temel olarak, her turun başında bir oyuncuya Crayola 24-Pack'ten rastgele bir renk verilir (biliyorum ... harika değil mi?). Daha sonra bu renkle inşa ederler ve değişkene bağlı olarak değiştirebilirler. Bb_colormode 0 ise, her oyuncu menüden kendi rengini seçebilir (yani bazen iki veya daha fazla kişi aynı renge sahiptir). Bb_colormode 1 ise, o zaman her oyuncu yine de menüyü kullanabilir, ancak bir seferde yalnızca bir oyuncu bir renk kullanabilir. Son olarak, bb_colormode 2 ise, her oyuncuya rastgele bir renk atanır ve bu renge takılırlar, ancak yenisini almak için / random yazabilmeleri gerekir.

- Sınıf Sistemi ve ZP Uyumluluğu -
Bu modu ZP sınıfları ile uyumlu hale getirmek için çok zaman harcadım. Çoğunlukla, ZP zombi sınıfları çok karmaşık olmadıkları sürece çalışacaktır. Karmaşıklarsa veya uyumlu değillerse, kaynaklarını açmanız ve çalışmasını sağlamak için düzenlemeniz gerekir. Yeni sınıflar oluşturmak oldukça basit, normal olanları görmek için bb_classes64.sma'ya bakın ve oradan inşa edin. Ayrıca özellikle Base Builder için yenilerini de yapabilirsiniz (ZP sınıflarının dengelenmesi gerekecek) ki aslında denemeyi önerdiğim şey bu. İyi şanslar ve umarım adamlarınızın anlaması için yeterince basittir. Yerli öğelerin / ilerlemelerin ve bunların girdilerinin / çıktılarının ayrıntılı bir listesini görmek için içerme dosyalarına bakın.

- CVARS -
bb_buildtime "150" //Build Time
bb_preptime "30" //Prep Time (0 will disable phase)
bb_zombie_respawn_delay "3" //Zombie Respawn Delay (in seconds)
bb_infection_respawn "5" //Survivor Respawn Infection Delay
 (in seconds), set to 0 for no respawn
bb_showmovers "1" //Show last movers on objects
bb_lockblocks "1" //Lock blocks <0/1>, see lock blocks
bb_lockmax "10" //Lock max
bb_colormode "1" //Color mode <0/1/2> Menu, one color per player, random
bb_max_move_dist "768" //Push ceiling
bb_min_move_dist "32" //Pull floor
bb_min_dist_set "64" //Grab set (if they grab object that's too close, how far to set distance)
bb_resetblocks "1" //Reset blocks on new round
bb_zombie_supercut "0" //One hit kill for zombies
bb_gunsmenu "1" //Use the internal guns menu, or have another plugin handle it

bb_roundnades <hsf> (Def: h) //Nades to give on gun selection h = HE, f = Flashbang s = Smoke
bb_weapons <a-x> (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx) // Guns listed on guns menu


Scout: a
XM1014: b
Mac-10: c
AUG: d
UMP45: e
SG550: f
Galil: g
Famas: h
AWP: i
MP5: j
M249: k
M3: l
M4A1: m
TMP: n
G3SG1: o
SG552: p
AK-47: q
P90: r
P228: s
Dual Elites: t
Fiveseven: u
USP: v
Glock18: w
Deagle: x

- Commands -
+use = grabs selected object while pressed (+grab works for older users)
/guns = Opens the guns menu (CTs can change guns until build time is up)
/respawn = Zombie command to respawn (to fix bad spawning or stick)
/fixspawn = Respawns survivor during build phase (fixes if they stick themselves)
/help = Displays help HUD
/rules = Displays rules HUD
/round = Displays current round (ex. Round 3 of 4)

- Commands -

Say:
/respawn, /revive, /fixspawn = Respawn yourself manually
/class = Opens the classes menu
/lock, /claim = Locks/unlocks objects
/whois <color> = Displays who is currently using a specified color (Tirant is using Red)
/colors = Opens the colors menu (according to CVAR)
/mycolor = Returns what your current color is
/random = Selects for you a new color that is chosen randomly
/guns = Opens the guns menu for yourself

- Admin Commands -

/releasezombies = Manually starts the round
/guns <target> = Opens the guns menu for specified player
/swap <player> = Swaps specified player's team
/revive <player> 
= Revives 
specified specified player
/ban <player> = Build bans/unbans specified player from building

Console:
bb_buildban <player> //Bans/unbans specified player
bb_unbuildban <player> 
//Bans/unbans specified player
bb_bban <player> //Bans/unbans specified player

bb_lock //Locks/unlocks object looking at
bb_claim //
Locks/unlocks object looking at

bb_revive <player> // Revives a dead player back to life
bb_swap <player> // Switches the player to the opposite team (and respawns them, no death counted)
bb_startround // Starts the round early (ends build phase)



- Varsayılan Yönetici Grupları -

Aşağıdakilerden herhangi birini düzenlemek için, açın basebuilder65.sma ve en üste doğru, bu tanımları ADMIN_ olarak istediğiniz şekilde düzenleyin. Memnun kaldığınızda, basitçe yeniden derleyin.


Kod:
#define FLAGS_BUILD    ADMIN_KICK    //Build after build time
#define FLAGS_LOCK    ADMIN_LEVEL_A    //Lock/unlock blocks
#define FLAGS_BUILDBAN    ADMIN_KICK    //Ban players from building
#define FLAGS_SWAP    ADMIN_KICK    //Change a players team (correctly)
#define FLAGS_REVIVE    ADMIN_KICK    //Respawn a player (dead or alive)
#define FLAGS_GUNS    ADMIN_LEVEL_A    //Open guns menu for player
#define FLAGS_RELEASE    ADMIN_BAN    //Release zombies manually
#define FLAGS_OVERRIDE    ADMIN_BAN    //For admins of admins[/font][/size][/color][/font][/size][/color][/align]

Bu mod ayrıca, kötüye kullanımın izlenmesine yardımcı olmak için tüm yönetici etkinliklerini ve oluşturma aşamasından sonra nesne hareketlerini kaydeden özel bir günlüğe sahiptir.

- Özel Forvetler / Yerliler 
-

Bu mod artık bu modda kullanılacak çok eksiksiz bir ileri ve yerliler seçimi içeriyor. Daha fazla bilgi için lütfen basebuilder.inc dosyasını okuyun.

- Özel Haritalar -
Bu mod tamamen özel haritalar gerektirir. Haritanızın düzgün çalışabilmesi için, lütfen kapı varlığınızı "bariyer" olarak adlandırın ve göz ardı edilmesi gereken varlıklarınızı "yoksay" olarak adlandırın. Yalnızca bir bariyer varlığına izin verilir, bu nedenle bir varlığa bağlamadan önce tüm fırçaları seçin, böylece hepsi birlikte bu tek bariyer olarak sayılır.

- Krediler -
Bu mod için kredi eklemeyi kullanmakla ilgileniyorsanız, konuşmak için bana PM atın.

- Bağış -

Bu moddan hoşlanıyorsanız lütfen bağış yapın. Bu moda haritalar, modeller ve kodlamalar yapmak için inanılmaz miktarda zaman ayırdım. Tüm bağışlar çok takdir ediliyor ve bu değişiklik üzerinde çalışmaya devam etmem için beni çok teşvik ediyor. Teşekkür ederim!




Kod:
5.0
- İlk Genel Sürüm

5.1
- İtme / çekme yeteneği
eklendi - Sıfırlama blokları
eklendi - "Bu eklentiyi kullanan sunucular" eklendi

5.2
- Bazı hatalar düzeltildi
- Çok dilli destek

eklendi

- Bazı hatalar düzeltildi ve bazı kodlar temizlendi

6.4

- Çok daha fazla optimizasyon
- Özel modlama için özel yönlendirmeler
eklendi - Kazanma sesleri eklendi

- Tamamen yeniden kodlama -
Sınıfların eklenmesi
- Harici kredilerin kodlanması
(Açıkçası her şeyi değil, ancak HER ayrıntıyı cidden hatırlayamıyorum)

- Krediler -
Tirant - Oluşturan / Kurucu / Temel Oluşturucu God
Ingram - Temel varlık kodu (şimdi bir grup optimize edildi)
roflmao - Kod yardımı / fikirler
xPaw - Blok kodunu
sıfırla Vittu - Kod optimizasyonu
Exolent -
Ven Kod optimizasyonu - Bağlantıda otomatik birleştirme
GHW_Chronic - CSDM Silahlar menüsü pasajı ve modelleri
iBuX - haritalar
Shaw - haritalar
Paul - haritalar


- Oynanış Videosu -
http://www.youtube.com/watch?v=2jsYTd8j9kI




Bahsetmem gerektiğini düşündüğünüz bir şeyi unuttuysam, lütfen bana söyleyin ve eklemek için elimden geleni yapacağım. - İndirme Seçenekleri (Güncelleme Seçenekleri (29.08.2014 tarihinde güncellendi) -
BB 5.4 - Eski sürüm, eğlendim.
BB 6.4 - Hoşunuza gidenler için eski versiyon kaldı.
BB 6.5 - basebuilder65.zip ve ilgili Modeller ve Sesler
ziplerini indirin BB 7.4 * - basebuilder74_part.zip ve basebuilder74_part.z01.zip'i indirin, .zip uzantısını .z01'den kaldırın ("basebuilder74_part.z01" yaparak). Dahil edilen tüm dosyaları kullanın, bu doğrudan 6.5'ten oluşturulmuştur
BB 7.2 * - basebuilder72-custom.zip dosyasını indirin ve dahil olan tüm dosyaları kullanın. Bu sürüm, daha eski bir sürümün (5.4 civarında) üzerine inşa edilmiştir ve birçok harika özelliğe sahiptir (orada çok fazla çekim yaptıktan sonra zombilerin kafalarını vurabilirsiniz), ancak 7.4 sürümünde bulunanların birçoğu eksiktir (esas olarak kusurlu olanlar). Birçok kişi bu sürümü tercih etti, bu yüzden burada. Bu sürümle ilgili sorunla karşılaşırsanız size yardımcı olamayacağım, ancak bir süredir benim kişisel sürümümdü, bu yüzden düzgün çalışması gerekiyor.

* Kredi eklentisi içerir


6.4 - 958 görünüm

6.5 - 151 görünüm
6.5.1 - 39 görünüm
6.5.2 - 1144 görünüm

6.5.3 - 511 görüntüleme

Hide Post


Konu İçeriğini otomatik görmek için

Bir bugün iki yarına bedeldir… Benjamin Franklin
25-10-2020, 02:32 AM
İzmox Theme
Forum Üyesi
*
203
(Konular)
592
(Mesajlar)
Oct 2020
(Kayıt Tarihi)
78
(Rep Puanı)
#2
Başarılı içerik
25-10-2020, 02:33 AM
İzmox Theme
Forum Üyesi
*
185
(Konular)
2,213
(Mesajlar)
Oct 2020
(Kayıt Tarihi)
122
(Rep Puanı)
#3
(25-10-2020, 02:32 AM)ErenESER Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başarılı içerik
Teşekkürler, Eren Bey.
Bir bugün iki yarına bedeldir… Benjamin Franklin
07-01-2021, 01:35 AM
İzmox Theme
Forum Üyesi
*
90
(Konular)
612
(Mesajlar)
Nov 2020
(Kayıt Tarihi)
12
(Rep Puanı)
#4
(25-10-2020, 02:25 AM)Mike Adlı Kullanıcıdan Alıntı:

[Resim: 687474703a2f2f6936362e73657276696d672e63...312e6a7067]


- Hakkında -
Base builder zombi modu, Half-Life zombi modu fikrini tamamen çözen bir fikirdir. Counter-Strike Source zombi modlarına aşina iseniz, o zaman kullanıcının temelde kendi barikatını kanepeler ve etrafta yatan diğer nesneleri kullanarak inşa etmesine izin veren fiziğin de farkındasınızdır. Bu konsepti kullanarak, bu fikri bir adım öteye taşımayı ve kullanıcının kendi temellerini oluşturmasına izin vermeyi düşündüm. Sonuçta herkes kendi haritalarını yapmayı sever. Öyleyse neden onlara izin vermiyorsunuz?

Her kullanıcı farklı olduğundan ve kendi farklı üs stillerini oluşturmaktan hoşlandığından, her tur farklıdır. Kesin temelleri yeniden oluşturmak neredeyse imkansızdır (kullanıcı önemli ölçüde pratik yapmadıkça), bu nedenle bir haritayı oynamak çok çabuk yaşlanmayacaktır. 
- Nasıl Oynanır -


Temel Oluşturucu, yuvarlamayı iki önemli aşamaya ayırır: inşa aşaması ve ardından savunma aşaması. İnşa aşamasında, inşaatçılar (CT'ler) bir nesneye bakarak ve "+ kullan" tuşunu basılı tutarak kendi üslerini oluşturmak için bir ekip olarak çalışmalıdır. Nesne daha sonra saf bir rengi şeffaf hale getirecektir. Nesne yakalanırken, kullanıcı gitmek istediği yere bakarak onu hareket ettirebilir. Ek olarak, oyuncular nesneyi saygılı bir şekilde itmek ve çekmek için sol ve sağ fare düğmelerini kullanabilirler.

Kullanıcı nesnelerin yeni konumundan memnun kaldığında, "+ kullan" tuşunu bırakabilir ve tekrar katı bir nesne haline gelecektir. Yöneticiler ayrıca kilitlenmesini istedikleri nesneye bakarken "/ kilitle" yazarak parçaları hareketten kilitleme / kilidini açma gibi benzersiz bir yeteneğe de sahiptir. Bu, seçilen nesneyi düz bir renk (kişisel renklerinin temsilcisi) yapar ve kilidi açılana kadar hareket ettirilemez hale getirir. (Daha fazla bilgi için nesne kilitlemeye bakın)

İnşa aşamasında, zombiler (Teröristler) olası kusurlar için inşaatçıların (CT'ler) üslerini bekler ve görüntüler ve saldırı stratejilerini planlar. Zombilerin ortaya çıkma alanı tipik olarak iki bölüme ayrılmıştır: inşa edilmekte olan üsleri görmek için bir pencereye sahip görüntüleme alanı ve arenaya giriş kapısı olan bir "bariyer" ile yumurtlama alanı.

İnşa aşaması sona erdiğinde, bir hazırlık aşamasının gerçekleşmesi seçeneği vardır (Daha fazla bilgi için hazırlık aşamasına bakın) . Hazırlık aşaması sona erdiğinde savunma aşaması başlar. Bu olduğunda, bariyer kaldırılacak ve hayatta kalanları öldürmek için zombiler serbest bırakılacak. Zombilerin hayatta kalanları öldürmek için yalnızca belirli bir süresi vardır (mp_roundtime CVAR'larına göre belirlenir, daha fazla bilgi için CVAR'lara bakın) . İnsanlar üslerini, her biri kendi yolunda faydalı olan farklı silah çeşitleriyle savunmalıdır. Bir zombi olarak ölürseniz, savaşa yeniden katılmak için X saniye sonra yeniden doğarsınız. Bir hayatta kalan olarak ölürseniz, tur bitene kadar beklemeniz gerekecek veya "enfekte" olacak ve bir zombi olarak yeniden doğacaksınız.

Süre dolduğunda ve hayatta kalanlar hayatta olduğunda, tur biter ve hayatta kalanlar kazanır ve ardından takımlar değiştirilir. Hayatta kalanlar önceden ölürse zombiler kazanır ve takımlar değiştirilir. Olası dengesizlikler nedeniyle, turda hayatta kalan oyuncular bir inşaatçı olarak kalmayacaklar çünkü herkesin bir şans elde etmesi gerekiyor.

Üsler inşa etmek eğlenceli olabilir! Sınırsız olasılıklar var. Bu değişikliği test etmek ve oynamak için sayısız saat harcadıktan sonra, birçok farklı stile sahip bazın oldukça başarılı olduğunu gördüm. Tipik olarak, oyuncular biriktirmeye devam eder, ancak bazen birileri tünel tarzı bir üs inşa eder. Deneyimlerime göre, yer üsleri hava üslerinden daha iyi çalışıyor.

- Modun Aşamaları -
İnşa Aşaması:
Bu her zaman, oyuncuların savaşmadığı, ancak üslerini oluşturduğu turun başlangıcındadır. Bu süre zarfında, oyuncuların üslerini kusurlara, tıkanmalara veya hatalara karşı kontrol etmesi ve test etmesi zorunludur.

Hazırlık Aşaması: Bu, kulağa harika gelen bir fikirdi. Hazırlık aşaması, normal oyuncuların artık inşa etmelerine izin verilmeyen yapım aşamasından ayrı bir aşamadır. Bu, oyuncuların silahları seçmek için silah menülerini de açtıkları zamandır. Bu aşamada, oyuncuların üslerine girmek için bir zaman sınırı vardır ve bu da üslerinin mümkün olduğunu ve engellenmediğini kanıtladı. Bu, 24/7 üzerinde yönetici ihtiyacını büyük ölçüde azaltır.

Savunma Aşaması: Bu modun ana savaş aşamasıdır. Bu aşamada, üssünüzü teste tabi tutun veya inşaatçı üslerine saldırın.
- Blokları Hareketli - Bir blok, göz taşımak ve sayfanızdaki + kullanım tuşunu basılı tutun tutun itme için sol klik (eğik çizgi) tutun çekme için sağ klik (bıçak) Nesne Kilitleme (İddiası Modu) - - Yakında çeşitli kusurları fark ettikten sonra eski talep sistemi, yeni bir tane tasarlamaya başladım. Bu yeni sistem, sorun olmayan yönetici bayraklarıyla çalışır, çünkü eski çaylakların katılmasını istemezsiniz ve sorunları başlatmak için işleri kilitlersiniz.








Temel olarak, iki mod vardır 0, eski kalıcı kilit modunu ifade eder. Bu modda nesneler varsayılan kırmızı renk olarak kilitlenir ve başka bir oyuncu tarafından kilidi açılana kadar kalıcı olarak kilitlenir. Buradaki kilitli bloklar yeni turlarla sıfırlanmaz.

Diğer mod 1'dir (etkin). Bu eski talep sistemine benzer, ancak çok daha verimli (bence). Temel olarak, bu modda, kilit bayrağı olan yöneticiler (bayraklara bakın) yalnızca kendilerinin taşıyabileceği blokları kilitleyebilir. Bu blokların kilidi yalnızca onlar tarafından veya geçersiz kılma bayrağına sahip bir yönetici tarafından açılabilir (bayraklara bakın). Bir kullanıcı tarafından kilitlenen bloklar, varsayılan olarak kişisel renklerinin çok daha koyu bir versiyonudur. Her turun sonunda, bu "talep edilen" bloklar sıfırlanacaktır. Oyuncular yalnızca maksimum sayıda blok talep edebilir (yine kötüye kullanımı önlemek için).

- Renkler -
Renk sistemi, oyuncuların hareket ettirirken aktif nesnelerinin renklerini seçebilecekleri (ve ayrıca talep edilen) bir eklentidir. Temel olarak, her turun başında bir oyuncuya Crayola 24-Pack'ten rastgele bir renk verilir (biliyorum ... harika değil mi?). Daha sonra bu renkle inşa ederler ve değişkene bağlı olarak değiştirebilirler. Bb_colormode 0 ise, her oyuncu menüden kendi rengini seçebilir (yani bazen iki veya daha fazla kişi aynı renge sahiptir). Bb_colormode 1 ise, o zaman her oyuncu yine de menüyü kullanabilir, ancak bir seferde yalnızca bir oyuncu bir renk kullanabilir. Son olarak, bb_colormode 2 ise, her oyuncuya rastgele bir renk atanır ve bu renge takılırlar, ancak yenisini almak için / random yazabilmeleri gerekir.

- Sınıf Sistemi ve ZP Uyumluluğu -
Bu modu ZP sınıfları ile uyumlu hale getirmek için çok zaman harcadım. Çoğunlukla, ZP zombi sınıfları çok karmaşık olmadıkları sürece çalışacaktır. Karmaşıklarsa veya uyumlu değillerse, kaynaklarını açmanız ve çalışmasını sağlamak için düzenlemeniz gerekir. Yeni sınıflar oluşturmak oldukça basit, normal olanları görmek için bb_classes64.sma'ya bakın ve oradan inşa edin. Ayrıca özellikle Base Builder için yenilerini de yapabilirsiniz (ZP sınıflarının dengelenmesi gerekecek) ki aslında denemeyi önerdiğim şey bu. İyi şanslar ve umarım adamlarınızın anlaması için yeterince basittir. Yerli öğelerin / ilerlemelerin ve bunların girdilerinin / çıktılarının ayrıntılı bir listesini görmek için içerme dosyalarına bakın.

- CVARS -
bb_buildtime "150" //Build Time
bb_preptime "30" //Prep Time (0 will disable phase)
bb_zombie_respawn_delay "3" //Zombie Respawn Delay (in seconds)
bb_infection_respawn "5" //Survivor Respawn Infection Delay
 (in seconds), set to 0 for no respawn
bb_showmovers "1" //Show last movers on objects
bb_lockblocks "1" //Lock blocks <0/1>, see lock blocks
bb_lockmax "10" //Lock max
bb_colormode "1" //Color mode <0/1/2> Menu, one color per player, random
bb_max_move_dist "768" //Push ceiling
bb_min_move_dist "32" //Pull floor
bb_min_dist_set "64" //Grab set (if they grab object that's too close, how far to set distance)
bb_resetblocks "1" //Reset blocks on new round
bb_zombie_supercut "0" //One hit kill for zombies
bb_gunsmenu "1" //Use the internal guns menu, or have another plugin handle it

bb_roundnades <hsf> (Def: h) //Nades to give on gun selection h = HE, f = Flashbang s = Smoke
bb_weapons <a-x> (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx) // Guns listed on guns menu


Scout: a
XM1014: b
Mac-10: c
AUG: d
UMP45: e
SG550: f
Galil: g
Famas: h
AWP: i
MP5: j
M249: k
M3: l
M4A1: m
TMP: n
G3SG1: o
SG552: p
AK-47: q
P90: r
P228: s
Dual Elites: t
Fiveseven: u
USP: v
Glock18: w
Deagle: x

- Commands -
+use = grabs selected object while pressed (+grab works for older users)
/guns = Opens the guns menu (CTs can change guns until build time is up)
/respawn = Zombie command to respawn (to fix bad spawning or stick)
/fixspawn = Respawns survivor during build phase (fixes if they stick themselves)
/help = Displays help HUD
/rules = Displays rules HUD
/round = Displays current round (ex. Round 3 of 4)

- Commands -

Say:
/respawn, /revive, /fixspawn = Respawn yourself manually
/class = Opens the classes menu
/lock, /claim = Locks/unlocks objects
/whois <color> = Displays who is currently using a specified color (Tirant is using Red)
/colors = Opens the colors menu (according to CVAR)
/mycolor = Returns what your current color is
/random = Selects for you a new color that is chosen randomly
/guns = Opens the guns menu for yourself

- Admin Commands -

/releasezombies = Manually starts the round
/guns <target> = Opens the guns menu for specified player
/swap <player> = Swaps specified player's team
/revive <player> 
= Revives 
specified specified player
/ban <player> = Build bans/unbans specified player from building

Console:
bb_buildban <player> //Bans/unbans specified player
bb_unbuildban <player> 
//Bans/unbans specified player
bb_bban <player> //Bans/unbans specified player

bb_lock //Locks/unlocks object looking at
bb_claim //
Locks/unlocks object looking at

bb_revive <player> // Revives a dead player back to life
bb_swap <player> // Switches the player to the opposite team (and respawns them, no death counted)
bb_startround // Starts the round early (ends build phase)



- Varsayılan Yönetici Grupları -

Aşağıdakilerden herhangi birini düzenlemek için, açın basebuilder65.sma ve en üste doğru, bu tanımları ADMIN_ olarak istediğiniz şekilde düzenleyin. Memnun kaldığınızda, basitçe yeniden derleyin.


Kod:
#define FLAGS_BUILD    ADMIN_KICK    //Build after build time
#define FLAGS_LOCK    ADMIN_LEVEL_A    //Lock/unlock blocks
#define FLAGS_BUILDBAN    ADMIN_KICK    //Ban players from building
#define FLAGS_SWAP    ADMIN_KICK    //Change a players team (correctly)
#define FLAGS_REVIVE    ADMIN_KICK    //Respawn a player (dead or alive)
#define FLAGS_GUNS    ADMIN_LEVEL_A    //Open guns menu for player
#define FLAGS_RELEASE    ADMIN_BAN    //Release zombies manually
#define FLAGS_OVERRIDE    ADMIN_BAN    //For admins of admins[/font][/size][/color][/font][/size][/color][/align]

Bu mod ayrıca, kötüye kullanımın izlenmesine yardımcı olmak için tüm yönetici etkinliklerini ve oluşturma aşamasından sonra nesne hareketlerini kaydeden özel bir günlüğe sahiptir.

- Özel Forvetler / Yerliler 
-

Bu mod artık bu modda kullanılacak çok eksiksiz bir ileri ve yerliler seçimi içeriyor. Daha fazla bilgi için lütfen basebuilder.inc dosyasını okuyun.

- Özel Haritalar -
Bu mod tamamen özel haritalar gerektirir. Haritanızın düzgün çalışabilmesi için, lütfen kapı varlığınızı "bariyer" olarak adlandırın ve göz ardı edilmesi gereken varlıklarınızı "yoksay" olarak adlandırın. Yalnızca bir bariyer varlığına izin verilir, bu nedenle bir varlığa bağlamadan önce tüm fırçaları seçin, böylece hepsi birlikte bu tek bariyer olarak sayılır.

- Krediler -
Bu mod için kredi eklemeyi kullanmakla ilgileniyorsanız, konuşmak için bana PM atın.

- Bağış -

Bu moddan hoşlanıyorsanız lütfen bağış yapın. Bu moda haritalar, modeller ve kodlamalar yapmak için inanılmaz miktarda zaman ayırdım. Tüm bağışlar çok takdir ediliyor ve bu değişiklik üzerinde çalışmaya devam etmem için beni çok teşvik ediyor. Teşekkür ederim!




Kod:
5.0
- İlk Genel Sürüm

5.1
- İtme / çekme yeteneği
eklendi - Sıfırlama blokları
eklendi - "Bu eklentiyi kullanan sunucular" eklendi

5.2
- Bazı hatalar düzeltildi
- Çok dilli destek

eklendi

- Bazı hatalar düzeltildi ve bazı kodlar temizlendi

6.4

- Çok daha fazla optimizasyon
- Özel modlama için özel yönlendirmeler
eklendi - Kazanma sesleri eklendi

- Tamamen yeniden kodlama -
Sınıfların eklenmesi
- Harici kredilerin kodlanması
(Açıkçası her şeyi değil, ancak HER ayrıntıyı cidden hatırlayamıyorum)

- Krediler -
Tirant - Oluşturan / Kurucu / Temel Oluşturucu God
Ingram - Temel varlık kodu (şimdi bir grup optimize edildi)
roflmao - Kod yardımı / fikirler
xPaw - Blok kodunu
sıfırla Vittu - Kod optimizasyonu
Exolent -
Ven Kod optimizasyonu - Bağlantıda otomatik birleştirme
GHW_Chronic - CSDM Silahlar menüsü pasajı ve modelleri
iBuX - haritalar
Shaw - haritalar
Paul - haritalar


- Oynanış Videosu -
http://www.youtube.com/watch?v=2jsYTd8j9kI




Bahsetmem gerektiğini düşündüğünüz bir şeyi unuttuysam, lütfen bana söyleyin ve eklemek için elimden geleni yapacağım. - İndirme Seçenekleri (Güncelleme Seçenekleri (29.08.2014 tarihinde güncellendi) -
BB 5.4 - Eski sürüm, eğlendim.
BB 6.4 - Hoşunuza gidenler için eski versiyon kaldı.
BB 6.5 - basebuilder65.zip ve ilgili Modeller ve Sesler
ziplerini indirin BB 7.4 * - basebuilder74_part.zip ve basebuilder74_part.z01.zip'i indirin, .zip uzantısını .z01'den kaldırın ("basebuilder74_part.z01" yaparak). Dahil edilen tüm dosyaları kullanın, bu doğrudan 6.5'ten oluşturulmuştur
BB 7.2 * - basebuilder72-custom.zip dosyasını indirin ve dahil olan tüm dosyaları kullanın. Bu sürüm, daha eski bir sürümün (5.4 civarında) üzerine inşa edilmiştir ve birçok harika özelliğe sahiptir (orada çok fazla çekim yaptıktan sonra zombilerin kafalarını vurabilirsiniz), ancak 7.4 sürümünde bulunanların birçoğu eksiktir (esas olarak kusurlu olanlar). Birçok kişi bu sürümü tercih etti, bu yüzden burada. Bu sürümle ilgili sorunla karşılaşırsanız size yardımcı olamayacağım, ancak bir süredir benim kişisel sürümümdü, bu yüzden düzgün çalışması gerekiyor.

* Kredi eklentisi içerir


6.4 - 958 görünüm

6.5 - 151 görünüm
6.5.1 - 39 görünüm
6.5.2 - 1144 görünüm

6.5.3 - 511 görüntüleme

Hide Post


Konu İçeriğini otomatik görmek için


Teşekkürler Mutlu
10-01-2021, 12:11 AM
İzmox Theme
Forum Üyesi
*
185
(Konular)
2,213
(Mesajlar)
Oct 2020
(Kayıt Tarihi)
122
(Rep Puanı)
#5
(07-01-2021, 01:35 AM)KαяαBαтαK#^^ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-10-2020, 02:25 AM)Mike Adlı Kullanıcıdan Alıntı:

[Resim: 687474703a2f2f6936362e73657276696d672e63...312e6a7067]


- Hakkında -
Base builder zombi modu, Half-Life zombi modu fikrini tamamen çözen bir fikirdir. Counter-Strike Source zombi modlarına aşina iseniz, o zaman kullanıcının temelde kendi barikatını kanepeler ve etrafta yatan diğer nesneleri kullanarak inşa etmesine izin veren fiziğin de farkındasınızdır. Bu konsepti kullanarak, bu fikri bir adım öteye taşımayı ve kullanıcının kendi temellerini oluşturmasına izin vermeyi düşündüm. Sonuçta herkes kendi haritalarını yapmayı sever. Öyleyse neden onlara izin vermiyorsunuz?

Her kullanıcı farklı olduğundan ve kendi farklı üs stillerini oluşturmaktan hoşlandığından, her tur farklıdır. Kesin temelleri yeniden oluşturmak neredeyse imkansızdır (kullanıcı önemli ölçüde pratik yapmadıkça), bu nedenle bir haritayı oynamak çok çabuk yaşlanmayacaktır. 
- Nasıl Oynanır -


Temel Oluşturucu, yuvarlamayı iki önemli aşamaya ayırır: inşa aşaması ve ardından savunma aşaması. İnşa aşamasında, inşaatçılar (CT'ler) bir nesneye bakarak ve "+ kullan" tuşunu basılı tutarak kendi üslerini oluşturmak için bir ekip olarak çalışmalıdır. Nesne daha sonra saf bir rengi şeffaf hale getirecektir. Nesne yakalanırken, kullanıcı gitmek istediği yere bakarak onu hareket ettirebilir. Ek olarak, oyuncular nesneyi saygılı bir şekilde itmek ve çekmek için sol ve sağ fare düğmelerini kullanabilirler.

Kullanıcı nesnelerin yeni konumundan memnun kaldığında, "+ kullan" tuşunu bırakabilir ve tekrar katı bir nesne haline gelecektir. Yöneticiler ayrıca kilitlenmesini istedikleri nesneye bakarken "/ kilitle" yazarak parçaları hareketten kilitleme / kilidini açma gibi benzersiz bir yeteneğe de sahiptir. Bu, seçilen nesneyi düz bir renk (kişisel renklerinin temsilcisi) yapar ve kilidi açılana kadar hareket ettirilemez hale getirir. (Daha fazla bilgi için nesne kilitlemeye bakın)

İnşa aşamasında, zombiler (Teröristler) olası kusurlar için inşaatçıların (CT'ler) üslerini bekler ve görüntüler ve saldırı stratejilerini planlar. Zombilerin ortaya çıkma alanı tipik olarak iki bölüme ayrılmıştır: inşa edilmekte olan üsleri görmek için bir pencereye sahip görüntüleme alanı ve arenaya giriş kapısı olan bir "bariyer" ile yumurtlama alanı.

İnşa aşaması sona erdiğinde, bir hazırlık aşamasının gerçekleşmesi seçeneği vardır (Daha fazla bilgi için hazırlık aşamasına bakın) . Hazırlık aşaması sona erdiğinde savunma aşaması başlar. Bu olduğunda, bariyer kaldırılacak ve hayatta kalanları öldürmek için zombiler serbest bırakılacak. Zombilerin hayatta kalanları öldürmek için yalnızca belirli bir süresi vardır (mp_roundtime CVAR'larına göre belirlenir, daha fazla bilgi için CVAR'lara bakın) . İnsanlar üslerini, her biri kendi yolunda faydalı olan farklı silah çeşitleriyle savunmalıdır. Bir zombi olarak ölürseniz, savaşa yeniden katılmak için X saniye sonra yeniden doğarsınız. Bir hayatta kalan olarak ölürseniz, tur bitene kadar beklemeniz gerekecek veya "enfekte" olacak ve bir zombi olarak yeniden doğacaksınız.

Süre dolduğunda ve hayatta kalanlar hayatta olduğunda, tur biter ve hayatta kalanlar kazanır ve ardından takımlar değiştirilir. Hayatta kalanlar önceden ölürse zombiler kazanır ve takımlar değiştirilir. Olası dengesizlikler nedeniyle, turda hayatta kalan oyuncular bir inşaatçı olarak kalmayacaklar çünkü herkesin bir şans elde etmesi gerekiyor.

Üsler inşa etmek eğlenceli olabilir! Sınırsız olasılıklar var. Bu değişikliği test etmek ve oynamak için sayısız saat harcadıktan sonra, birçok farklı stile sahip bazın oldukça başarılı olduğunu gördüm. Tipik olarak, oyuncular biriktirmeye devam eder, ancak bazen birileri tünel tarzı bir üs inşa eder. Deneyimlerime göre, yer üsleri hava üslerinden daha iyi çalışıyor.

- Modun Aşamaları -
İnşa Aşaması:
Bu her zaman, oyuncuların savaşmadığı, ancak üslerini oluşturduğu turun başlangıcındadır. Bu süre zarfında, oyuncuların üslerini kusurlara, tıkanmalara veya hatalara karşı kontrol etmesi ve test etmesi zorunludur.

Hazırlık Aşaması: Bu, kulağa harika gelen bir fikirdi. Hazırlık aşaması, normal oyuncuların artık inşa etmelerine izin verilmeyen yapım aşamasından ayrı bir aşamadır. Bu, oyuncuların silahları seçmek için silah menülerini de açtıkları zamandır. Bu aşamada, oyuncuların üslerine girmek için bir zaman sınırı vardır ve bu da üslerinin mümkün olduğunu ve engellenmediğini kanıtladı. Bu, 24/7 üzerinde yönetici ihtiyacını büyük ölçüde azaltır.

Savunma Aşaması: Bu modun ana savaş aşamasıdır. Bu aşamada, üssünüzü teste tabi tutun veya inşaatçı üslerine saldırın.
- Blokları Hareketli - Bir blok, göz taşımak ve sayfanızdaki + kullanım tuşunu basılı tutun tutun itme için sol klik (eğik çizgi) tutun çekme için sağ klik (bıçak) Nesne Kilitleme (İddiası Modu) - - Yakında çeşitli kusurları fark ettikten sonra eski talep sistemi, yeni bir tane tasarlamaya başladım. Bu yeni sistem, sorun olmayan yönetici bayraklarıyla çalışır, çünkü eski çaylakların katılmasını istemezsiniz ve sorunları başlatmak için işleri kilitlersiniz.








Temel olarak, iki mod vardır 0, eski kalıcı kilit modunu ifade eder. Bu modda nesneler varsayılan kırmızı renk olarak kilitlenir ve başka bir oyuncu tarafından kilidi açılana kadar kalıcı olarak kilitlenir. Buradaki kilitli bloklar yeni turlarla sıfırlanmaz.

Diğer mod 1'dir (etkin). Bu eski talep sistemine benzer, ancak çok daha verimli (bence). Temel olarak, bu modda, kilit bayrağı olan yöneticiler (bayraklara bakın) yalnızca kendilerinin taşıyabileceği blokları kilitleyebilir. Bu blokların kilidi yalnızca onlar tarafından veya geçersiz kılma bayrağına sahip bir yönetici tarafından açılabilir (bayraklara bakın). Bir kullanıcı tarafından kilitlenen bloklar, varsayılan olarak kişisel renklerinin çok daha koyu bir versiyonudur. Her turun sonunda, bu "talep edilen" bloklar sıfırlanacaktır. Oyuncular yalnızca maksimum sayıda blok talep edebilir (yine kötüye kullanımı önlemek için).

- Renkler -
Renk sistemi, oyuncuların hareket ettirirken aktif nesnelerinin renklerini seçebilecekleri (ve ayrıca talep edilen) bir eklentidir. Temel olarak, her turun başında bir oyuncuya Crayola 24-Pack'ten rastgele bir renk verilir (biliyorum ... harika değil mi?). Daha sonra bu renkle inşa ederler ve değişkene bağlı olarak değiştirebilirler. Bb_colormode 0 ise, her oyuncu menüden kendi rengini seçebilir (yani bazen iki veya daha fazla kişi aynı renge sahiptir). Bb_colormode 1 ise, o zaman her oyuncu yine de menüyü kullanabilir, ancak bir seferde yalnızca bir oyuncu bir renk kullanabilir. Son olarak, bb_colormode 2 ise, her oyuncuya rastgele bir renk atanır ve bu renge takılırlar, ancak yenisini almak için / random yazabilmeleri gerekir.

- Sınıf Sistemi ve ZP Uyumluluğu -
Bu modu ZP sınıfları ile uyumlu hale getirmek için çok zaman harcadım. Çoğunlukla, ZP zombi sınıfları çok karmaşık olmadıkları sürece çalışacaktır. Karmaşıklarsa veya uyumlu değillerse, kaynaklarını açmanız ve çalışmasını sağlamak için düzenlemeniz gerekir. Yeni sınıflar oluşturmak oldukça basit, normal olanları görmek için bb_classes64.sma'ya bakın ve oradan inşa edin. Ayrıca özellikle Base Builder için yenilerini de yapabilirsiniz (ZP sınıflarının dengelenmesi gerekecek) ki aslında denemeyi önerdiğim şey bu. İyi şanslar ve umarım adamlarınızın anlaması için yeterince basittir. Yerli öğelerin / ilerlemelerin ve bunların girdilerinin / çıktılarının ayrıntılı bir listesini görmek için içerme dosyalarına bakın.

- CVARS -
bb_buildtime "150" //Build Time
bb_preptime "30" //Prep Time (0 will disable phase)
bb_zombie_respawn_delay "3" //Zombie Respawn Delay (in seconds)
bb_infection_respawn "5" //Survivor Respawn Infection Delay
 (in seconds), set to 0 for no respawn
bb_showmovers "1" //Show last movers on objects
bb_lockblocks "1" //Lock blocks <0/1>, see lock blocks
bb_lockmax "10" //Lock max
bb_colormode "1" //Color mode <0/1/2> Menu, one color per player, random
bb_max_move_dist "768" //Push ceiling
bb_min_move_dist "32" //Pull floor
bb_min_dist_set "64" //Grab set (if they grab object that's too close, how far to set distance)
bb_resetblocks "1" //Reset blocks on new round
bb_zombie_supercut "0" //One hit kill for zombies
bb_gunsmenu "1" //Use the internal guns menu, or have another plugin handle it

bb_roundnades <hsf> (Def: h) //Nades to give on gun selection h = HE, f = Flashbang s = Smoke
bb_weapons <a-x> (Def: abcdeghijlmnqrstuvwx) // Guns listed on guns menu


Scout: a
XM1014: b
Mac-10: c
AUG: d
UMP45: e
SG550: f
Galil: g
Famas: h
AWP: i
MP5: j
M249: k
M3: l
M4A1: m
TMP: n
G3SG1: o
SG552: p
AK-47: q
P90: r
P228: s
Dual Elites: t
Fiveseven: u
USP: v
Glock18: w
Deagle: x

- Commands -
+use = grabs selected object while pressed (+grab works for older users)
/guns = Opens the guns menu (CTs can change guns until build time is up)
/respawn = Zombie command to respawn (to fix bad spawning or stick)
/fixspawn = Respawns survivor during build phase (fixes if they stick themselves)
/help = Displays help HUD
/rules = Displays rules HUD
/round = Displays current round (ex. Round 3 of 4)

- Commands -

Say:
/respawn, /revive, /fixspawn = Respawn yourself manually
/class = Opens the classes menu
/lock, /claim = Locks/unlocks objects
/whois <color> = Displays who is currently using a specified color (Tirant is using Red)
/colors = Opens the colors menu (according to CVAR)
/mycolor = Returns what your current color is
/random = Selects for you a new color that is chosen randomly
/guns = Opens the guns menu for yourself

- Admin Commands -

/releasezombies = Manually starts the round
/guns <target> = Opens the guns menu for specified player
/swap <player> = Swaps specified player's team
/revive <player> 
= Revives 
specified specified player
/ban <player> = Build bans/unbans specified player from building

Console:
bb_buildban <player> //Bans/unbans specified player
bb_unbuildban <player> 
//Bans/unbans specified player
bb_bban <player> //Bans/unbans specified player

bb_lock //Locks/unlocks object looking at
bb_claim //
Locks/unlocks object looking at

bb_revive <player> // Revives a dead player back to life
bb_swap <player> // Switches the player to the opposite team (and respawns them, no death counted)
bb_startround // Starts the round early (ends build phase)



- Varsayılan Yönetici Grupları -

Aşağıdakilerden herhangi birini düzenlemek için, açın basebuilder65.sma ve en üste doğru, bu tanımları ADMIN_ olarak istediğiniz şekilde düzenleyin. Memnun kaldığınızda, basitçe yeniden derleyin.


Kod:
#define FLAGS_BUILD    ADMIN_KICK    //Build after build time
#define FLAGS_LOCK    ADMIN_LEVEL_A    //Lock/unlock blocks
#define FLAGS_BUILDBAN    ADMIN_KICK    //Ban players from building
#define FLAGS_SWAP    ADMIN_KICK    //Change a players team (correctly)
#define FLAGS_REVIVE    ADMIN_KICK    //Respawn a player (dead or alive)
#define FLAGS_GUNS    ADMIN_LEVEL_A    //Open guns menu for player
#define FLAGS_RELEASE    ADMIN_BAN    //Release zombies manually
#define FLAGS_OVERRIDE    ADMIN_BAN    //For admins of admins[/font][/size][/color][/font][/size][/color][/align]

Bu mod ayrıca, kötüye kullanımın izlenmesine yardımcı olmak için tüm yönetici etkinliklerini ve oluşturma aşamasından sonra nesne hareketlerini kaydeden özel bir günlüğe sahiptir.

- Özel Forvetler / Yerliler 
-

Bu mod artık bu modda kullanılacak çok eksiksiz bir ileri ve yerliler seçimi içeriyor. Daha fazla bilgi için lütfen basebuilder.inc dosyasını okuyun.

- Özel Haritalar -
Bu mod tamamen özel haritalar gerektirir. Haritanızın düzgün çalışabilmesi için, lütfen kapı varlığınızı "bariyer" olarak adlandırın ve göz ardı edilmesi gereken varlıklarınızı "yoksay" olarak adlandırın. Yalnızca bir bariyer varlığına izin verilir, bu nedenle bir varlığa bağlamadan önce tüm fırçaları seçin, böylece hepsi birlikte bu tek bariyer olarak sayılır.

- Krediler -
Bu mod için kredi eklemeyi kullanmakla ilgileniyorsanız, konuşmak için bana PM atın.

- Bağış -

Bu moddan hoşlanıyorsanız lütfen bağış yapın. Bu moda haritalar, modeller ve kodlamalar yapmak için inanılmaz miktarda zaman ayırdım. Tüm bağışlar çok takdir ediliyor ve bu değişiklik üzerinde çalışmaya devam etmem için beni çok teşvik ediyor. Teşekkür ederim!




Kod:
5.0
- İlk Genel Sürüm

5.1
- İtme / çekme yeteneği
eklendi - Sıfırlama blokları
eklendi - "Bu eklentiyi kullanan sunucular" eklendi

5.2
- Bazı hatalar düzeltildi
- Çok dilli destek

eklendi

- Bazı hatalar düzeltildi ve bazı kodlar temizlendi

6.4

- Çok daha fazla optimizasyon
- Özel modlama için özel yönlendirmeler
eklendi - Kazanma sesleri eklendi

- Tamamen yeniden kodlama -
Sınıfların eklenmesi
- Harici kredilerin kodlanması
(Açıkçası her şeyi değil, ancak HER ayrıntıyı cidden hatırlayamıyorum)

- Krediler -
Tirant - Oluşturan / Kurucu / Temel Oluşturucu God
Ingram - Temel varlık kodu (şimdi bir grup optimize edildi)
roflmao - Kod yardımı / fikirler
xPaw - Blok kodunu
sıfırla Vittu - Kod optimizasyonu
Exolent -
Ven Kod optimizasyonu - Bağlantıda otomatik birleştirme
GHW_Chronic - CSDM Silahlar menüsü pasajı ve modelleri
iBuX - haritalar
Shaw - haritalar
Paul - haritalar


- Oynanış Videosu -
http://www.youtube.com/watch?v=2jsYTd8j9kI




Bahsetmem gerektiğini düşündüğünüz bir şeyi unuttuysam, lütfen bana söyleyin ve eklemek için elimden geleni yapacağım. - İndirme Seçenekleri (Güncelleme Seçenekleri (29.08.2014 tarihinde güncellendi) -
BB 5.4 - Eski sürüm, eğlendim.
BB 6.4 - Hoşunuza gidenler için eski versiyon kaldı.
BB 6.5 - basebuilder65.zip ve ilgili Modeller ve Sesler
ziplerini indirin BB 7.4 * - basebuilder74_part.zip ve basebuilder74_part.z01.zip'i indirin, .zip uzantısını .z01'den kaldırın ("basebuilder74_part.z01" yaparak). Dahil edilen tüm dosyaları kullanın, bu doğrudan 6.5'ten oluşturulmuştur
BB 7.2 * - basebuilder72-custom.zip dosyasını indirin ve dahil olan tüm dosyaları kullanın. Bu sürüm, daha eski bir sürümün (5.4 civarında) üzerine inşa edilmiştir ve birçok harika özelliğe sahiptir (orada çok fazla çekim yaptıktan sonra zombilerin kafalarını vurabilirsiniz), ancak 7.4 sürümünde bulunanların birçoğu eksiktir (esas olarak kusurlu olanlar). Birçok kişi bu sürümü tercih etti, bu yüzden burada. Bu sürümle ilgili sorunla karşılaşırsanız size yardımcı olamayacağım, ancak bir süredir benim kişisel sürümümdü, bu yüzden düzgün çalışması gerekiyor.

* Kredi eklentisi içerir


6.4 - 958 görünüm

6.5 - 151 görünüm
6.5.1 - 39 görünüm
6.5.2 - 1144 görünüm

6.5.3 - 511 görüntüleme

Hide Post


Konu İçeriğini otomatik görmek için


Teşekkürler Mutlu

Rica Ederim.
Bir bugün iki yarına bedeldir… Benjamin Franklin
10-01-2021, 12:48 AM
İzmox Theme
Forum Üyesi
*
34
(Konular)
414
(Mesajlar)
Oct 2020
(Kayıt Tarihi)
26
(Rep Puanı)
#6
zamanınızı ayırıp böyle uzun ve yararlı bir konu paylaşımı yaptığınız için teşekkürler devamını bekliyoruz Mutlu
xTS3Free.Com Sahibi
Ziyaret : https://xts3free.com
13-02-2021, 12:28 AM
İzmox Theme
Forum Üyesi
*
1
(Konular)
142
(Mesajlar)
Nov 2020
(Kayıt Tarihi)
2
(Rep Puanı)
#7
teşekkürler
13-02-2021, 02:56 AM (Son Düzenleme: 13-02-2021, 02:56 AM, Düzenleyen: Mike.)
İzmox Theme
Forum Üyesi
*
185
(Konular)
2,213
(Mesajlar)
Oct 2020
(Kayıt Tarihi)
122
(Rep Puanı)
#8
(10-01-2021, 12:48 AM)ugurunal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: zamanınızı ayırıp böyle uzun ve yararlı bir konu paylaşımı yaptığınız için teşekkürler devamını bekliyoruz Mutlu
Ne demek, her zaman.  Kalp

(13-02-2021, 12:28 AM)ParsTeaning Adlı Kullanıcıdan Alıntı: teşekkürler
Rica ederim.  Wink
Bir bugün iki yarına bedeldir… Benjamin Franklin
25-06-2021, 06:33 PM
İzmox Theme
ρℓαтιи υує
*
4
(Konular)
173
(Mesajlar)
Nov 2020
(Kayıt Tarihi)
5
(Rep Puanı)
#9
Konunuz İçin Teşekkürler.
26-06-2021, 09:08 PM
İzmox Theme
Forum Üyesi
*
185
(Konular)
2,213
(Mesajlar)
Oct 2020
(Kayıt Tarihi)
122
(Rep Puanı)
#10
(25-06-2021, 06:33 PM)sanal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Konunuz İçin Teşekkürler.
Rica Ederim.  Shy
Bir bugün iki yarına bedeldir… Benjamin Franklin
27-06-2021, 04:47 PM
İzmox Theme
Forum Üyesi
*
11
(Konular)
170
(Mesajlar)
Jun 2021
(Kayıt Tarihi)
3
(Rep Puanı)
#11
güzel
29-06-2021, 07:03 PM
İzmox Theme
Forum Üyesi
*
185
(Konular)
2,213
(Mesajlar)
Oct 2020
(Kayıt Tarihi)
122
(Rep Puanı)
#12
(27-06-2021, 04:47 PM)arda42 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: güzel
Ne demek, iyi kullanımlar.  Shy
Bir bugün iki yarına bedeldir… Benjamin Franklin
13-08-2022, 03:40 PM
İzmox Theme
Forum Üyesi
*
1
(Konular)
5
(Mesajlar)
Aug 2022
(Kayıt Tarihi)
0
(Rep Puanı)
#13
cok iyiii



Görüntüleyenler: 2 Ziyaretçi
maltepe escort kadıköy escort ataşehir escort kadıköy escort pendik escort kartal escort kadıköy escort
bioklimatik pergola çerçeve kapak estetik