25-10-2020, 02:47 AM
İzmox Theme
Alıntı:BombSite Kilidi
Alıntı:Alıntı:Alıntı:.: v0.3
Açıklama
Bu eklenti, bomba sitelerini kilitleyerek kullanılmalarını engellemenizi sağlar. Bir bomba alanı kilitlendiğinde, şu anda bombayı tutan oyuncu, hangi bomba alanlarının kilitlendiğini belirten bir HUD mesajına sahip olacaktır. Bomba alanı kilitleri, her turda kalacak, ancak harita değişiklikleri arasında olmayacak. Sunucudaki CT oyuncularının sayısına bağlı olarak bomba sahalarının otomatik olarak kilitlenip kilitlenmediğini ve nasıl kilitleneceğini kontrol etmek için cvarlar vardır.
Kod:
Komutlar
bl_bombsitemenu - Kendinden açıklamalı.bl_setbombsite - Tek bir bomba alanını manuel olarak kilitler.Kullanım bl_setbombsite a / b 0/1
a veya b bomba alanı, 0 = kilit açma, 1 = kilit
Kod:
CVars
- bl_allowplantctnum - Bomba yerleştirmeye izin vermek için gereken minimum CT oynatıcı sayısı (daha azsa her iki bölge de kilitlenir).Varsayılan: 0 (0 = devre dışı veya oyuncuların # CT'si olarak herhangi bir sayı)bl_locksitectnum - Her iki bomba sahasının dikime açık olması için gereken minimum CT oyuncu sayısı. Daha az CT oyuncusu varsa, bomba sahalarından biri (cvar bl_locksite tarafından tanımlanan) kilitlenecektir.Varsayılan: 2 (0 = devre dışı veya oyuncuların # CT'si olarak herhangi bir sayı)bl_locksite - CT oyuncularının sayısı bl_locksitectnum değerinden azsa kilitlenecek bomba sitesi.Varsayılan: b (a veya b olmalıdır)
Modüller
[*]Motor
Menü ScreenShot ChangeLog
0.3
0.2
İlk Sürüm
Bir bugün iki yarına bedeldir… Benjamin Franklin
07-01-2021, 01:16 AM
İzmox Theme
(25-10-2020, 02:47 AM)Mike Adlı Kullanıcıdan Alıntı:Alıntı:BombSite Kilidi
Alıntı:Alıntı:Alıntı:.: v0.3
Açıklama
Bu eklenti, bomba sitelerini kilitleyerek kullanılmalarını engellemenizi sağlar. Bir bomba alanı kilitlendiğinde, şu anda bombayı tutan oyuncu, hangi bomba alanlarının kilitlendiğini belirten bir HUD mesajına sahip olacaktır. Bomba alanı kilitleri, her turda kalacak, ancak harita değişiklikleri arasında olmayacak. Sunucudaki CT oyuncularının sayısına bağlı olarak bomba sahalarının otomatik olarak kilitlenip kilitlenmediğini ve nasıl kilitleneceğini kontrol etmek için cvarlar vardır.
Kod:Komutlar
bl_bombsitemenu - Kendinden açıklamalı.bl_setbombsite - Tek bir bomba alanını manuel olarak kilitler.Kullanım bl_setbombsite a / b 0/1
a veya b bomba alanı, 0 = kilit açma, 1 = kilit
Kod:CVars
- bl_allowplantctnum - Bomba yerleştirmeye izin vermek için gereken minimum CT oynatıcı sayısı (daha azsa her iki bölge de kilitlenir).Varsayılan: 0 (0 = devre dışı veya oyuncuların # CT'si olarak herhangi bir sayı)bl_locksitectnum - Her iki bomba sahasının dikime açık olması için gereken minimum CT oyuncu sayısı. Daha az CT oyuncusu varsa, bomba sahalarından biri (cvar bl_locksite tarafından tanımlanan) kilitlenecektir.Varsayılan: 2 (0 = devre dışı veya oyuncuların # CT'si olarak herhangi bir sayı)bl_locksite - CT oyuncularının sayısı bl_locksitectnum değerinden azsa kilitlenecek bomba sitesi.Varsayılan: b (a veya b olmalıdır)
Modüller
[*]Motor
Menü ScreenShot ChangeLog
0.3
0.2
İlk Sürüm
Teşekkürler
Görüntüleyenler: 2 Ziyaretçi